Twilight!!

Har varit lite si och så med uppdatering här det senaste, men jag måste erkänna att jag föll in i Twilight-djungeln i veckan... Läser så fort jag får en liten stund över, och jag är helt fast! Boken är sjukt bra, och jag har precis beställt hem del 3 & 4, allt för att inte riskera att sitta här utan att kunna läsa den när jag väl har läst klart de två första böckerna.. De är så sjukt bra, så att behöva sitta och vänta hade nog slutat med att jag rivit av mig håret! Böckerna kommer förhoppningsvis på onsdag, så jag har dem innan helgen, whiiii!! :D

NU ska jag fortsätta läsa, och imorgon blir det körskola och sen skriva projektarbete, och läsa.. När projektarbetet är klart ska min nya design läggas in här i alla fall! Är väldigt nöjd med den måste jag säga, även om den inte är någon proffsig sak direkt, men den är betydligt snyggare än den jag har nu i alla fall, haha.

Hejdå folket, välkommen Bella och Edward!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0