Projektarbete

Sitter och försöker komma nånstans med projektarbetet.. Gissa hur det går? Du som gissade inte bra gissade rätt, haha.
Har skrivit klart bakgrund, syfte, problemformulering och resultat. Så, då var det de svåraste delarna kvar.. Gah, usch vad det här inte är kul! Jag skulle inte ens behövt skriva det här själv, usch.. Menmen, nu är det ju som det är, och jag har bara mig själv att skylla sen om jag inte får ett bra betyg! Det är ju i alla fall något..

Det där smset jag skickade i morses, jag fick svar på det. Men jag vet inte riktigt.. Svaret jag fick visade hennes version av det som hänt, delvis. Men det stämmer inte. För det första har jag aldrig sagt vissa av de saker hon säger att jag har sagt, men det envisas hon med att jag har gjort. Suck, jag vet inte om jag vill fortsätta reda ut det här eller inte.. Ska försöka svara på det andra smset hon skickade imorgon, ska bara komma fram till vad jag ska svara först.

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0