Planer för helgen!

Tänkte sammanfatta mina planer för helgen väldigt kort!

Fredag
Upp och väcka syster, imorgon blir hon 16 år! Grattis till henne säger jag redan nu! :)
Sen ska jag städa klart
15.00 är det dags för kalas med massa släkt
När de åkt hem blir det projektarbete..

Lördag
Projektarbete fram till eftermiddag/tidig kväll
Grilla hos Gadden, ev. in till Uhamn efter det

Söndag
Projektarbete, är det inte redan klart så ska det bli klart nu!!
Sen kommer troligtvis Krista hit!! :)

Måndag
Krista är här, vi ska leka och råka rufsa till hår och sminka oss lite grann
Sen springer vi ut i skogen och leker med kameran, det ska bli väldigt intressant och se vad det blir för resultat av detta!

Tisdag (lång helg, jag vet!)
Åka till Lidköping med mor och syster för att handla upp presentkort vi fick i julklapp av vår yngsta kusin Emmie, som är lite drygt ett halvår nu, haha. Julklappen var 200:- på Gina Tricot, och det fick endast användas då Emmie var med, alltså innebar det en tripp till Lidköping!
Ska även leta studentklänning när jag är där, och skor till både balen och studenten! Ev. blir det samma till bägge gångerna, för att spara lite pengar! ;)
Ny väska och fler vårkläder vore inte fel heller, och hmm, det var något mer jag tänkte köpa, minns inte vad nu dock..

Och på onsdag, då jävlar! Då händer det något, men jag vågar inte tala om vad, haha. Ni får veta på onsdag, om jag kan hålla mig tills dess ;) Ni som följer bloggen kan nog räkna ut vad det är jag syftar på dock, om ni har hängt med på det jag skrivit den senaste veckan!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0