Påskdagen

Det blev en rolig kväll igår, trots mina tvivel innan jag åkte iväg..
Först blev det mys vid sjön med grillning, Gadden glömde dock maten till mig, henne och Alex, så Sanna bjöd oss på soyakorv. Gott var det i alla fall!
Sen bar det upp till Sannas lägenhet för att byta om till våra maskeradkläder, och efter det gick vi till Sofie. Där var vi kvar ett antal timmar och hade kul!!!
Sen gick vi ner och smög oss in på en fest med inträde på Trädgårn', men icke betalade vi. Haha, vi bara sprang in och sen var vi där en stund. Måste säga att det inte var direkt trevligt där..
Sjön igen efter det för att träffa Sannas kille med kompisar.
Promenad till Sanna för att sen misslyckas med att somna i massa timmar för att 3 inkräktare vägrade sluta prata.. Alex körde ut dem vid runt 5 nån gång, och sen fick vi sova efter det, äntligen!

Jag min dummer glömde min kamera hemma igår, jag som laddade batteriet och allt.. Tänkte tagit med min lilla kamera för att ha några kort för en gångs skull. Men den låg kvar hemma, dumma mig :(
Aja, Alex har lovat att skicka lite kort till mig, men det kan nog dröja några dagar, om inte veckor! Men då kanske ni får se ett kort eller två, om ni har tur..

Nu ska jag försöka få i mig lite mat innan jag ska plugga. Smart drag av mig att spara pluggandet till idag..

Kommentarer
Postat av: AmandaKling

Gud va snygg design :D

2009-04-12 @ 12:22:07
URL: http://amandakling.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0