Jobb

Sitter och kikar inne på Arbetsförmedlingens hemsida, ett vanligt tidsfördriv för min del. Vill verkligen hitta ett jobb till i höst, men vet inte vad jag ska söka för jobb.. Har inget bra CV heller, borde nog sätta mig och skriva ett. Har ett, men är inte nöjd med det, så vill skriva ett nytt. Men det är så svårt att veta vad jag ska skriva, jag är inte bra på att prata om mig själv, men om andra, haha.

Förresten så har jag läst ut New Moon nu!! Den var riktigt bra den med, men inte lika bra som Twilight. Fast det var fortfarande bra, bara inte lika bra, och inte bra på samma sätt heller.. Väldigt svårt att förklara! Och man vill ju inte avslöja för mycket för de som inte läst böckerna!

Aja, nu blir det nog att städa lite!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Fin blogg :D

Ha det bra :D

2009-04-15 @ 17:32:14
URL: http://agnesbloggen.blogspot.com
Postat av: Heyli

åh men tack :)



huuga skriva cvn är ju jättejobbigt tycker jag, lycka till och hoppas du hittar nåt bra jobb :)

2009-04-15 @ 18:14:07
URL: http://heyli.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0