Halt var det här!

Exklusivt för er som läser min blogg: Idag har jag gjort halkkörningen!
Haha, att jag skriver exklusivt är för att jag inte tänker lägga upp det på bilddagboken eller facebook av flera anledningar -> Dels att det är så många som skulle se det och jag vill överraska så många som möjligt när jag tagit körkortet, och dels för att jag var så sjukt nervös igår, för att inte tala om imorses!
Fick sitta bredvid Rasmus på vägen till halkbanan, och det lugnade ner mig lite dock. Men var fortfarande nervös, haha.
Det var en väldigt intressant dag i alla fall, dock trodde jag att halkan skulle vara mer än den var! Det var inte mycket man körde egentligen, och inte många olika situationer man sattes i.. Trodde det skulle vara många fler övningar, och mycket fler oväntade faror, men icke!

Aja, nu måste jag se till att få i mig någon mat! Är så hungrig så jag mår illa..
Hörs senare!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0