Snaaaaaaaaaaaaaaaaart!

Snart är jag 18, jag längtar verkligen!!
Det känns så sjukt löjligt att säga att man är 17, när det inte är lång tid kvar på året, och eftersom det är året då jag ska fylla 18!!! Känns surt att vara sist av kompisarna med att fylla, eller de kompisar jag umgås med mest i alla fall.
Är väldigt jobbigt att sitta hemma när man vet att de är ute på krogen och roar sig, gissa hur glad man är att man inte är född typ 3 månader tidigare eller senare? Jag hade väldigt gärna varit född i början av året, tänk att slippa vara sist med allting..

Aja, måste fortsätta med projektarbetet nu, konserten alltså, sen sooooova!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh så söt du är! =D Fast det känns illa att ta det själv istället för att tävla ut det =S

2008-11-05 @ 12:55:43
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: joline

hej, jo då det får du göra =)

ska skicka det till dig imorgon föer jag har inte kommigt på mitt lösen än =P



jätte kul att du läser

kram

2008-11-09 @ 18:46:30
URL: http://jlns.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0