Måndag, inte nu igen..

Jaha, så var det måndag igen. Denna jobbiga dag som alltid tycks komma mycket oftare än alla andra dagar, fattar inte hur man lyckas trycka in så många måndagar på ett år, och så lite söndagar? Haha =)

Idag var det skola igen då, efter en veckas "lov" som kanske inte blev så mycket lov, men det var ett roligt lov i alla fall!!!! Det var trögt att gå upp i morses, men upp kom jag i alla fall! Började som tur var lite senare, älskar att ha sovmorgon på måndagar!! Skulle åka med bussen som går 8.33 typ härifrån Timmele, men fick ett sms vid 8 av Elina att jag kunde åka med henne och Gunilla in, så då fick jag en kvart på mig att dryga här hemma. Det är väldigt skönt att inte behöva stressa på morgonen egentligen! Jag satte mig och kollade på Rix Morgonzoo på tvn en stund, Gavin DeGraw var där och hälsade på, shit vad jag hade velat vara på hans konsert i Stockholm idag!! Älskar hans röst och hans låtar, får dock nöja mig med att sitta här hemma och lyssna på musik via datorn, dock hittar jag inte hans skiva *suck*, får nog leta vidare om en stund!

Jag har kommit på en sak jag borde börja med, jag borde skriva en lista varje kväll innan jag går och lägger mig, en lista på saker jag ska göra nästa dag, och sen försöka följa den! Det vore skönt, fast det får nog dröja, nåt sånt viktigt klarar man inte av innan man fyllt 18^^ Haha. TVÅ VECKOR KVAR!!! Jag längtar...

Här kommer en liten lista dock, fast det är saker jag ska göra innan jag går och lägger mig tänkte jag..
* Plocka in kläder i garderoben
* Bädda sängen, bäddmadrassen är på väg att flyga iväg igen
* Plocka undan från skrivbordet/byrån

Kommentarer
Postat av: emelie

jag gör alltid listor. Ibland följer jag dom inte. Men det är ändå skönt så man kan stryka allt som är avklarat och ha allt mer uppklarat :)

så funkar jag, men kanske inte alla :) <3

2008-11-04 @ 19:40:19
URL: http://mlinilsson.devote.se
Postat av: Julia

haha själv känner jag att varje måndag känns som fredag, tycker inte den är så jobbig. onsdagar är värst!! blää.



Kika gärna in på min blogg med :P Där inlägget är Ordet är ditt :D

Kramar

2008-11-04 @ 19:57:13
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0