Kalas!!

Nu har jag haft mitt kalas, och det var väldans trevligt! Trevligare än vanligt faktiskt! =)
Fick trevliga presenter, eller ja, presenter och presenter.
Fick pengar av de flesta, alla utom 2 faktiskt! Sammanlagt 1150 kr tror jag, mycket trevligt. Kanske en iPod snart då? Eller en blixt till kameran? Hmm..
Fick även 2000 kr i form av körlektioner utav mormor, hon är helt galen! Men det är välbehövligt, så man tackar och tar emot! Lätt att hon ska få en blomma av mig när jag tagit körkort sen, haha!
Fick även blommor av mammas farbror och hans sambo, de var väldigt fina! Se bilden!



Mina muffins var väldigt uppskattade btw! Har fryst ner dem som blev över, så kom och hälsa på så kan ni få muffins och te, eller kaffe om ni ska vara så krångliga^^

Trevligast med kalaset var nog att få träffa alla släktingar, brukar tycka det är sådär, men idag hamnade jag med ett trevligt gäng och de pratade på, satt och lyssnade och bara njöt!
Min faster är alltid trevlig, måste gå ner och hälsa på henne lite oftare, hon bor ju trots allt bara en gata bort, och sen mina två 25-åriga kusiner, Stefan och Anders, de är alltid snälla, och roliga, speciellt Stefan :p
Malin var även med, hon är snäll! Och sen hade Anders med sig sin flickvän Fanny som jag aldrig träffat tidigare, hon var bara ett år äldre än mig, och hon var inte blyg direkt! Det var skoj!! Tycker det är jobbigt med blyga människor, haha.

Aja, nu har alla åkt och jag har huvudvärk, ska nog krypa ner i sängen ganska tidigt och titta på film och se till att få lite sömn innan skolan imorgon..

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0