Ett steg närmare friheten!

I söndags var det dags för min 18-årsdag, fy sjutton vad jag längtat!
Det var så grymt skönt när klockan slog 00.00 på efterfesten till konserten. Då ställde sig Adina upp och började sjunga för mig och Jonathan hängde på, ingen annan kunde dock låten de sjöng på så de kontrade med Ja må hon leva!
Det bubblade i hela mig, jag var så lycklig just då! En lyckad konsert, ett helt rum fyllt med underbara vänner och att det var just min 18-årsdag gjorde bara saken bättre! Tack alla söta vänner som grattade mig <3

Idag, fredagen den 21 november, tog jag min första körlektion! Det var nervöst, men när jag väl hade satt mig i bilen och Anders hade pratat en stund så var det inte så nervöst längre, dock kom det tillbaka när vi skulle testa dragläge.. Men det gick bra, shit vad jag var glad när jag steg ur bilen!! Det här ska nog gå vägen detta med! Ska ner till körskolan på måndag och boka körlektioner och gojs, nu ska jag få fart på detta!!!!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0