Usch, jag vill inte vara sjuk!!

Jag har tappat all ork, jag som trodde att jag äntligen hade funnit den igen. Men icke, den finns inte. Jag hatar att vara sjuk, varför var jag tvungen att bli det igen?! När kroppen väl hade återhämtat sig efter förra sjukperioden och konserten, fast jag ska inte klaga på den underbara sömn jag fått de senaste veckorna, men jag tycker inte om att vara sjuk.
Halsfluss med förkylning, jätteskoj.. Aja, nu har jag ätit penicilin i snart 6 dagar (4 dagar kvar) och jag har inte lika ont i halsen längre, får bara hoppas att förkylningen och hostan släpper under natten, eller helgen i alla fall!

Jag orkar inte ta itu med min lista, det får bli bättring när jag blivit frisk, eller efter nyår eller nåt sånt.

Shit, jag har missat början på Extreme home makeover! Får springa och se om jag kan spola tillbaka programmet 13 min, måste testa! Hajdå!



Suck, det gick inte spola tillbaka. Men tur då att jag hade ett avsnitt inspelat sen igår eller nåt :D Asbra, för då fick jag se mitt favoritprogram idag med!! =)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0