Tummen upp och ner!

Tummen upp
1. Svenska hjältar -> Ett mycket bra program där, enligt mig, rätt personer uppmärksammas. Det är såna saker som ska uppmärksammas, sådant som inte alla skulle göra, det som är modigt och det är klart rätt att sådant uppskattas!
2. Barn -> Så söta barn som pratar under Svenska hjältar-galan.
3. Julmusik -> Ge mig mer, jag älskar julmusik!
4. Glögg -> Jag vet inte hur mycket glögg jag druckit de senaste veckorna, men det är så sjukt gott. Vill ha mer, nu?!
5. Kramar -> Ge mig kramar, jämt! Jag älskar kramar och en kram kommer nog aldrig fel!

Tummen ner
1. Kändisgalor -> Jag är så trött på kändisgalor som visas på tv:n. Varför ska kändisar uppmärksammas så mycket så att de ska belönas för bästa varje år? Nej, de är redan så särbehandlade och upphöjda till skyarna oftast att jag tycker det är dags att vanligt folk får komma fram mer och mer! (Se nr 1 på tummen upp)
2. Falska människor -> Människor som säger sig vara sina kompisar och sen inte verkar följa det de har lovat över huvudtaget...
3. Sega datorer -> En ganska löjlig sak egentligen, men min dator är verkligen seg just nu, och jag hoppas verkligen på att få en ny i julklapp!
4. Orättvisa -> Egentligen kanske det inte är så orättvist egentligen, men jag stör mig på att visa människor får allt och andra inget. Avundsjuka kan det även kallas, men jag tycker ändå inte det är riktigt samma sak. Samma människa får allt, och det är inte alltid personen ens förtjänat det eller vill ha det, då tycker jag att det är orättvist, inte är det avundsjuka från min sida då.
5. Att bli tagen för givet -> Jag tänker inte sitta och vänta, du har snart mist din chans att ha kvar mig som vän, jag orkar inte mer, jag börjar vända mig åt andra håll.

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0