Skööönt

Det är grymt skönt att skriva av sig! Vet inte om någon läser, eller det vet jag att ingen gör för det är 0 besökare i statistiken, vissa dagar kan det vara någon som varit inne dock, och det är trevligt, frågan är vad de tycker om det jag skriver.
Jag skriver mest för att få skriva av mig, jag älskar att skriva och jag har väldigt mycket i huvudet som släpper när jag skriver, även fast jag kanske inte ens skriver om det jag tänker på. Men bara att få sitta framför datorn och låta fingrarna förflytta sig hejvilt över tangentbordet är väldigt avslappnande.
Så tack och lov för blogg och msn, det är det som räddar min dag!
Sen visst, jag dör inte om jag inte skriver på en hel dag, men det är väldigt skönt. Det finns andra sätt att koppla av på, typ prata med vänner. Men när man är sjuk och inte riktigt orkar göra nånting så är det bra att kunna skriva! =)



Kan ju lika gärna skriva om min galna dag då!
Hade lite sovmorgon idag, tur det, för jag hade nog aldrig orkat gå upp! Har väl inte gått upp tidigt på flera veckor?
Sen var det frukost, idag macka utan smör, för det hade resten av familjen ätit upp innan jag gick upp, väldigt snällt av dem... Men det var godare än vad jag trodde, så det var egentligen ingen fara!
Sen iväg in till stan, nervös och halvvaken. Träffade Therese och Cecilia på busshållplatsen, det var trevligt att få prata lite med dem! Sen in på bussen och träffade Malin, pratade med henne hela vägen in och sen slog vi följe till körskolan där jag skulle ha min första riktigt körlektion! Det var därför jag var lite nervös^^ Men det gick bra och jag längtar redan till nästa lektion, som är nästa torsdag, tjoho! Blev även godkänd på de första momenten, kändes bra!
Upp till skolan där jag arrade en liten stund, kom en liten bit till, men det går väldigt trögt..
Sen var det lunch och efter det musikal. Fick måtta lite till till min klänning, det kommer bli superbra, Sofia är ju grymt duktig och hennes medhjälpare verkar seriösa!
Fick även upp på scenen och leka idag, ska vara gatupojke i en scen fick jag veta, superduperskoj! Så slipper jag sitta och inte göra nånting, haha. Ska leka ficktjuv under en låt och springa runt och sno näsdukar av andra, och bli av med också.. Sen i slutet ska jag sno en av självaste Fagin, och klantig som jag är råkade jag halka och göra en rejäl vurpa när jag gjorde det en gång, och alla började naturligtvis skratta, haha. Det behölls sedan, så vänta bara, jag ska bli fälld på scenen, det blir skoj! Måste träna på att landa bra bara, har rejält ont i arm och knä just nu, men det kan ju bero på att vi fick göra om min vurpa typ 10 ggr, det ska jag väl förhoppningsvis slippa sen!!
I alla fall, efter musikalen var jag helt slut, kändes som att jag hade feber igen, så mamma skjutsade hem mig!
Och i eftermiddag har jag inte gjort mycket, spelat lite tv-spel och bara slappat typ, väldigt skönt!

Imorgon ska jag ut till Grönahög, det kommer bli kämpigt med min sjukdom, men det ska nog lösa sig det med. Den som lever lever och den som är sjuk lever fortfarande den med! Haha. Ska bli skönt att få sova hemma i alla fall!

Nu blir det tv-spel en liten stund, sen sängen så jag orkar med morgondagen! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Got2be- What you wanna be (: <3

Hej :) kolla gärna in våran blogg och kommentera så mycket du pallar (: <3

2008-12-08 @ 07:24:13
URL: http://gottobe.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0