Skola/ledig?!

Imorgon, eller idag egentligen, är det besöksdag för åk 9 på Tingsholm. Skulle varit i skolan och haft sånglektion under dagen som 9orna hade fått kika in på, men nu var Monica sjuk fick jag veta, så det blev inget med det. Så nu vet jag inte hur jag ska göra, ska jag åka in och vara där hela dagen och se om jag kan hjälpa till med något? Ska jag åka in en stund? Ska jag stanna hemma? Kan verkligen inte komma fram till hur jag vill göra..
Nu borde jag gå och lägga mig i alla fall!!

Är jag smart stannar jag hemma och vilar, så jag orkar med torsdag och fredag... Men vill jag, kommer jag ångra mig? Usch, varför var Monica tvungen att bli sjuk? Hade varit mycket enklare annars..

Nu ska jag titta på film, typ Bourne Identity eller nåt, kom på att jag har alla 3 filmerna, fast jag inte sett någon av dem än... Kanske dags att ta tag i det!!

Jag hoppas verkligen på en ny dator i julklapp!! Har börjat tömma min gamla följeslagare på saker nu så det bara är att köra igång sen när jag väl får den, för jag hoppas verkligen, hoppas hoppas hoppas!! Fast det klart, så fort jag hoppats på något i år så har ju det gått åt helvete, så det lär väl detta göra med..

Idag har varit en glad-dag i alla fall! Har mest tittat på film och har väl egentligen inte pratat med någon idag, smsade lite med Elina och sen lite kort prat med Victor, Rasmus, Elina och Marcus på msn.. Det har varit väldigt skönt, måste se till att ha fler såna dagar! Mår bra efter en sån tror jag! Nu den sista stunden har jag slappnat av med pussel, tror jag ska plocka fram ett nytt och pussla en stund till innan jag somnar.

Massa ordbajs känner jag nu, men det är skönt! Kanske ska fortsätta med det med, haha..

Nattinatt!! <3

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0