Pepparkaka?!

Idag vaknade jag seeeent, en mamma kom in med en galen hund som sprang runt som en tok vid 12.30 typ.. Upp och slänga på sig kläder och vakna till lite, och sen bar det in till Uhamn där det idag var rent utsagt kaos, haha. Nej, kanske inte, men det var mycket trafik. Och jag fick äran att övningsköra, tjoho. Det var riktigt spännande, och kunde nog ha slutat olyckligt ett flertal gånger, men jag var snabb på att rätta till och bilarna runt omkring var väldigt uppmärksamma! =)

Vi började med att springa och köpa lite fler julklappar, till bl.a. pappa och kusin och sen bar det av till Solcenter där det solades i 20 min! Andra gången jag solar i hela mitt liv, men jag måste tyvärr erkänna att jag älskar det. Det är så grymt skönt att ligga är i värmen och lyssna på radio i 20 min och bara slippa allt annat. Var närapå att jag somnade, haha! Skönt var det i alla fall, men det blev jobbigt kallt när de 20 minuterna tog slut =(

Mysig matstund på Sibylla, jag och mamma satt och pratade om väldigt tråkiga saker egentligen, men det var trevligt!

Sen åkte vi ner till Ica för att handla den sista maten till julafton (tror jag, blir säkert en sväng imorgon med, för vi glömmer jämt något) och på Icas parkering var det kaos. Men jag klarade t.o.m. att parkera rakt, tjoho! Stolt över mig själv :D
 
Efter det blev det glasmästeriet och sen Jysk, så jag har kört hyfsat mycket idag och parkerat ett flertal gånger! Jag ska ha körkort till sommaren, så är det bara! Jag har börjat plugga teori, tro det eller ej, och har läst igenom halva boken en gång. Ska försöka läsa igenom den några gånger under lovet, och sen försöka inskaffa Bonniers trafikskola och öva där så det ska gå fort att göra proven på körskolan sen! =) Vore rätt gött att vara klar så tidigt som möjligt med den delen.
Och sen är det körningen, måste försöka boka in så mycket lektioner som möjligt innan musikalen, och en veckorna efter musikalen så jag hinner ta körkortet innan studenten helst! Håll tummarna :D

Nu ska det fixas lite till här hemma innan det blir en lugn kväll med film och pussel tror jag minsann! =)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0