Occapella & Symfoniorkester..

Idag ska jag egentligen spela på en konsert med Symfoniorkestern på musikskolan. Har dock bara varit med på två rep, så jag skiter i det, är ju väldigt förkyld med, så känner att det egentligen inte går att spela ens.. Så de får vara utan flöjt där idag, förlåt alla fioler, haha..
Sen är det även Occapella som ska sjunga med Ulricehamns lucia, har dock väldigt ont i halsen + förkylningen då, så det blir inget med det heller. Åker dock med mamma in på repet nu och sitter och lyssnar och lyssnar även på en, kanske två, föreställningar där! Så det blir ingen lugn kväll, det blir mys i Ulricehamns kyrka. Tror jag plockar med mig kameran så jag kan fota när de sjunger sen med, får försöka sätta mig långt fram. Ska kolla med Jörgen om det är okej att jag testar att fota lite på repet, hoppas det! Och hoppas min kamera klarar av att ta några bra kort där inne, med min lilla blixt och mitt mini-objektiv. Är det kanske dags att försöka spara ihop pengar till ett nytt? Eller är det bättre att satsa på en ny dator och en iPod som jag planerat? Hmm, tiden får utvisa detta... Det som gör att det lutar mer åt de två andra sakerna är nog främst att jag inte vet vilket objektiv jag ska satsa på, får fråga någon fotokunnig, typ Ellinor. Det ska jag fasiken göra! Så, nu har jag bestämt det, får skriva upp det på min "Att göra" lista! Ska nog skriva ihop en ny dagslista till imorgon kom jag på nu, det borde jag hinna innan vi ska åka!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0