Matte och besök!

Happ, så var det matteprov imorgon då, jätteskooooj...
Fattar det mesta av övningsprovet, lär väl dock får hjärnsläpp imorgon på provet som vanligt..
Förhoppningsvis hinner snälla Rasmus förklara de två talen jag inte förstår under kör- och orkester imorgon, så då kanske jag kan något mer inför provet!
Håll tummarna! =)

Idag har min kusin Emmie varit här med sin mamma och pappa och hälsat på. Det var hur mysigt som helst!! Jag tycker om Emmie, och det allra bästa är att jag kommer få träffa henne redan nästa tisdag igen, tjoho! En hel eftermiddag och kväll!! Tihi, mysmys!!

Nu ska jag återvända till matten och snart sova, nattinatt!



Förresten, har sjukt mycket att göra denna veckan! Men det är så det ska vara sista veckan innan jullovet! =)
Imorgon blir det rep och glöggkväll, på onsdag rep med Occapella i Rångedala och på torsdag åker jag med syster och mor till Borås för att köpa de sista julklapparna!
Sen på fredag är det avslutning, och efter det blir det mys med klassen tror jag, sen in och fota på Forum och sen ut till Timmele på estetfest, tror det kan bli väldigt mysigt! :D

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0