Lördagskväll!

Det blev en trevlig lördagskväll! :-)
Fick återse en stor del av förra årets Es3, och de var lika trevliga som vanligt!!
Blev en kväll med Buzz, sång och skratt! Precis vad jag behövde tror jag!!
Imorgon blir det middag hos mormor, lutfisk och köttbullar med potatis och massssssssssa sås!! Det ska bli mums!
Får även träffa mina 3 lillkusiner, ska bli trevligt, speciellt att träffa den minsta, Emmie, som är så sjukt söt! <3
På eftermiddag/kväll hoppas jag på att det blir filmtittande, 2 personer verkar ha hängt på på förslaget än så länge, hoppas på det bästa!!
Lär bli tvingad att titta på El orfanato, en spansk skräckfilm.. Har dock lovat Rasmus att jag vill titta på den, så jag får väl försöka bita ihop och koncentrera mig på text och inte tal.
För er som inte vet så har jag väldigt svårt för filmer där de inte talar engelska eller svenska.. Brukar nog inte läsa texten så nog har jag kommit på, brukar koncentrera mig på talet väldigt mycket, tror att det kan vara därför jag har svårt för dem! Men jag överlever nog, hoppas jag..
Sen får vi se om det blir Gladiator, eller Midnight Train kanske? Får väl se vad mina kära vänner säger!

Nu ska det sovas så jag kommer upp imorgon i alla fall, eller idag egentligen.. Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Andreas

JA precis, helt rätt! :)



Ha en underbar dag nu och ha det så bra!

2008-12-28 @ 16:06:22
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0