Idol 2008

Visst, Kevin var en värdig vinnare. Han är sjukt musikalisk och han kan verkligen sjunga, och röra sig på scenen och locka publiken med sin blick osv osv osv.. Men jag tyckte i alla fall att Alice sjöng vinnarlåten bäst, därför ville jag att hon skulle vinna i fredags. Det enda jag bryr mig om är att vi kommer plågas med vinnarlåten de närmsta två åren eller så, haha. Så jag brukar heja på den som gör vinnarlåten bäst, haha. Och denna gången var det Alice, tyvärr förlorade ju hon, jobbigt nog.. Nu börjar plågan med att få höra Kevin varje dag, suck..

Här är Alice version i alla fall:

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0