Bekännelser och jobbiga samtal

Förstår inte vad som hänt denna helgen, den har inte varit speciellt lyckad, och inte direkt rolig..
Samtal med folk åt alla håll, många snälla och förstående som sett till att jag blivit på bättre humör och sen några jobbiga... Ett i lördags, men den personen vände då allting och fick mig att må bättre i slutändan. Personen sa massa snällt och såg till att jag blev så lite sårad som möjligt. En förstående människa han där. Jag är väldigt glad att ha honom som kompis!!
Och ett samtal just nu, det går åt helvete.. Förstår inte vad som hänt mellan oss, för ett år sen var vi oskiljaktiga, och nu kan vi inte ens ha ett samtal utan att en av oss blir sårad och ledsna.. Jag orkar inte, jag vet inte ens om jag vill längre..

Kommentarer
Postat av: Andreas

haha ja! Visst gör det ;)



Ha en underbar kväll nu!

2008-12-22 @ 22:46:52
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0