2 december

Jag fattar inte hur fort detta året har gått! Det känns inte som att det var 11 månader sedan vi var uppe hos Jennie och firade nyår.. Nu är det inte ens en månad kvar till nästa nyår, helt sjukt!!
Jag sitter och tänker tillbaka på allt som hänt under året, det är väldigt mycket!!!
Ska försöka göra nån slags lista på varje månads stora händelse och publicera här i slutet av månaden, kan bli intressant!!

Aja, tillbaka till nutid kanske?
Idag har jag varit hemma från skolan och sovit och bara tagit det lugnt. Det kändes att det behövdes, för igår somnade jag strax efter att jag kommit hem från skolan, och sen sov jag i några timmar i soffan innan jag flyttade mig till sängen där jag tittade klart på Heroes innan jag somnade igen. Sen sov jag närapå oavbrutet hela natten (när jag väl hade somnat efter alla hostattacker) och var bara vaken i 10 min max imorses innan jag somnade om igen och sov till 12 ungefär. Så nu är jag lite piggare än vad jag var igår, vilket är väldigt skönt!! Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på Extreme home makeover och få i mig någon mat, sen blir det det nya Heroes-avsnittet! Tjoho!! =)

Pax!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0